Əlaqə Arxiv
news Image
2014.06.08
14:00
| A A A
"Candy Crush" asılılıq yaradır
Candy Crush Saga və Angry Birds kimi mobil oyunlar, bir müddət sonra bəyənməsəniz belə oynamağa davam etməyini təmin edir.Dr. Simon Moore, bu asılılığın səbəbini bilir.Psixoloq Dr. Simon Moore ilə developers oyunlarında istifadə asılılıq edən gizli elementlərdən danışdı. Nəticə isə çox çaşdırıcı idi. Developers asılılıq sirri, doğru rəng kombinasiyalarını istifadə edərək, sadə gameplay mexaniklərinə sahib aşağı qrafikli oyunlar yaratmaqdır.

Asılılıq edəcək bir mobil oyun inkişaf etdirmənin ən böyük sirri, mobil oyunçunun telefonu ilə nələr etdiyini anlamaqdır. Ağıllı telefon və tablet istifadəçiləri, qurğuları çox-çox şeyi eyni anda reallaşdırır. Buna görə developers, oyunçulara etdikləri şeyə ara verib oyun oynama və istədikləri zaman yenidən digər şeylərlə maraqlanma azadlığını təqdim edən oyunlar yaratmaları lazımdır.

Moore ayrıca, developers çox həyəcan verici və sürprizlərlə dolu oyunlar yaratmamaları, bunun yerinə oyunçunu davamlı, aralarında çox az fərq olan bir-birinə bənzər vəzifələrə istiqamətləndirmə lazım olduğunu ifadə edir. Flappy Bird və Pet Rescue Saga oynayanların biləcəyi kimi, bu oyunlarda oyunçunun qarşısına heç bir sürpriz çıxmır; oynayış davamlı tək düzə bir şəkildə davam edir. Hər şey, yarı şüurlu tıklamalara əsaslanan ...

Dr. Moore, müvəffəqiyyətli mobil tətbiqlərin oyunçunu tez qərar verməyə deyil, bunun yerinə uzun nəfəsli strateji qərarlara yönəltdiyini; digər tərəfdən bunun oyun içi satın almaları da artırdığını ifadə edir.

'Qal və döyüş və ya qaç vəgizlən' kimi anlıq qərarların həyəcan verici sistemlər olduğunu söyləyən Moore, bunlarla birlikdə "Bu zirehi almaq üçün kifayət qədər pulu necə qazanmaq?" kimi sualların da oyunçuya tətbiq edilməsi lazım olduğunu ifadə edir və davam edir: "Skyrim və World of Tanks bunu bir xeyli yaxşı bacarır."
Sizin Reklam Yeriniz