2015-ci ilin mart ayı ərzində Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin
Sakinlərin Müraciət Xidmətində (1646) cavablandırılan zənglərin
sayı 2499, birbaşa cavablandırılan zənglərin sayı 2040, yaradılan
əks əlaqələrin sayı 640, günlük orta zəng sayı 87, tərtib edilən
şikayət vərəqələrinin sayı 459 olub. Xidmət səviyyəsi 97,4 % təşkil
edib.Movqe.az-aBinəqədi İcra Hakimiyyətindən verilən xəbərə görə,
şikayət xarakterli müraciətlərin 447-si və ya 97,4 %-nin icrası
təmin edilib, o cümlədən 398-i və ya 89 %-i tam həll olunub, 14-ü
və ya 3 %-i qismən həll edilib, 35-i və ya 8 %-i müvafiq izahat
verilərək həll edilib.
Mart ayı üzrə daxil olmuş şikayətlərin sahələr üzrə bölgüsünə
gəldikdə isə müraciətlərin 248-i və ya 54,1 %-i su-kanalizasiya,
76-ı və ya 16,6 %-i qaz təchizatı, 36-ı və ya 7,8 %-i sakinləri
narahat edən digər məsələlər, 36-ı və ya 7,8 %-i lift problemləri,
33-ü və ya 7,2 %-i elektrik təchizatı ilə bağlı, 11-i və ya 2,4 %-i
zibil və tullantılar ilə əlaqədar, 8-i və ya 1,7 %-i istilik
təchizatı, 6-ı və ya 1,3 %-i küçələrin işıqlandırılması idarəsi,
5-i və ya 1,1 %-i yolların yararsız olması ilə əlaqədar olub.
Xidmətə ay ərzində 35 təşəkkür müraciəti daxil olub.