ASAN-da vətəndaşların işini çətinləşdirən qurum
Azərbaycanda Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə
Dövlət Agentliyinin (ASAN Xidmət) yaranması ölkədə vətəndaşlara
daha rahat və şəffaf xidmətlərin göstərilməsi baxımından dönüş
yaradaraq işimizi asanlaşdıran ünvana çevrilib. Amma ASAN xidmət
mərkəzlərində bəzi xidmətləri ilə təmsil olunan qurumlar
yarıtmaz işləri ilə vətəndaşları ən asan və rahat xidmət aldığı
ASAN Xidmət Mərkəzlərindən incik salırlar. Vətəndaşlar kommunal
sektorda xidmət göstərən qurumların xidmətlərinin ASAN Xidmətdə
göstərilməsini rəğbətlə qarşılasalar da, "Azəriqaz" İstehsalat
Birliyinin xidmətlərinin ASAN xidmət Mərkəzlərində göstərilməsi
üçün bir əməkdaşın ayrılmasının onların işini çətinə saldıqlarından
şikayətlənirlər. Movqe.az-a bu barədə
danışan vətəndaşlar bildiriblər ki, ASAN Xidmətin qayəsi vətəndaşa
vaxt itgisi sərf etmədən problemini cəld və rahat həll etmək üçün
yaradılmış bir ünvan olsa da, "Azəriqaz" İstehsalat Birliyinin H.
Əliyev küçəsində yerləşən Xidmət Mərkəzində u qurumun bir
nümayəndəsinin təmsil olunması onları bu ünvanda saatlarla növbə
gözləməyə məcbur edir: "Tutaq ki, biz itirilmiş smart kartın
bərpası üçün öz yaşadığımız ərazidəki QİS-də bu kartı 10
dəqiqəyə alırdıqsa,indi bu Mərkəzdə bunun üçün saatlarla növbə
gözləməliyik. Yaxudda kartın yaddaşı pozulubsa yeni yaddaşın
yazılması üçün 67-80-cı adam kimi növbədə dayanmağa məcbur oluruq.
Halbuki bu problemi həll etmək 5 dəqiqə vaxtımızı alırdı. Səbəb isə
bu qurumun ASAN Xidmət Mərkəzlərində bir nümayəndəsinin təmsil
olunmasısıdır. İndi məcburi köçkünlər də limitləri üçün bu
Mərkəzlərə müraciət etdiklərindən biz saatlarla kiçik problemin
həlli üçün növbədə dayanırıq. Xəstə, uşaqlı, hamilə, işləyən
insanlar təbii ki, bu qədər növbədə dayana bilmir, məcbur olub
növbəti gün yenidən gəlirlər".
H. Əliyev ünvanındakı ASAN Xidmət Mərkəzində vətəndaşlar ikinci problemin "Azəriqaz"la bağlı müraciət edən vətəndaşlara elektron növbəlik sisteminin qurulmaması ilə bağlıdır : "Bu şöbəyə yaxınlaşan vətəndaşlara kağız variantda növbə talonu paylanır. Ötən gün bir nəfər yaşlı kişi hamıdan gec gəlsə də başqa vətəndaşın növbəsinə keçərək problemini həll etdi getdi. Bundan qəzəblənən növbəsi olan vətəndaş acıq edib bu məkanı tərk etdi. Belə problemlər həll olunsa ASAN Xidmət insanlar arasında qazandığı etibarı itirməz, sadə vətəndaş üçün təmənnasız yüksək keyfiyyətlə xidmət göstərən ünvan kimi həmişə alqışlanar".
Qeyd edək ki, hazırda "Azəriqaz" İstehsalat Birliyi aşağıdakı xidmətləri ilə ASAN Xidmət Mərkəzlərində təmsil olunur.
1) İtirilmiş smart kartın bərpası. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, smart tipli sayğacın nömrəsi və yaxud abonent kodu tələb olunur. Kartın dəyəri 5 manatdır;
2) Artıq qeydiyyatda olan və yerli Qaz İstismar Sahəsində təsdiq olunmuş məcburi köçkün abonentlərinin limitlərinin verilməsi. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, eləcə də smart kart tələb olunur. Xidmət üçün heç bir rüsum tələb olunmur;
3) Saldoların çap olunması və borc haqqında məlumatın verilməsi. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, eləcə də smart kart tələb olunur. Xidmət üçün heç bir rüsum tələb olunmur;
4) Smart tipli sayğaclardan istifadə edən abonentlərin şəxsi məlumatlarında dəyişikliklərin edilməsi. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, smart kart, həmçinin mülkiyyəti təsdiq edən sənədlərin əsli (mülkiyyətin qeydiyyat vərəqəsi və yaxud alqı-satqı müqaviləsi) tələb olunur. Xidmət üçün heç bir rüsum tələb olunmur;
5) Smart tipli sayğacların istismarı ilə bağlı məlumatın verilməsi. Bu xidmət üçün sənəd və rüsum tələb olunmur.
H. Əliyev ünvanındakı ASAN Xidmət Mərkəzində vətəndaşlar ikinci problemin "Azəriqaz"la bağlı müraciət edən vətəndaşlara elektron növbəlik sisteminin qurulmaması ilə bağlıdır : "Bu şöbəyə yaxınlaşan vətəndaşlara kağız variantda növbə talonu paylanır. Ötən gün bir nəfər yaşlı kişi hamıdan gec gəlsə də başqa vətəndaşın növbəsinə keçərək problemini həll etdi getdi. Bundan qəzəblənən növbəsi olan vətəndaş acıq edib bu məkanı tərk etdi. Belə problemlər həll olunsa ASAN Xidmət insanlar arasında qazandığı etibarı itirməz, sadə vətəndaş üçün təmənnasız yüksək keyfiyyətlə xidmət göstərən ünvan kimi həmişə alqışlanar".
Qeyd edək ki, hazırda "Azəriqaz" İstehsalat Birliyi aşağıdakı xidmətləri ilə ASAN Xidmət Mərkəzlərində təmsil olunur.
1) İtirilmiş smart kartın bərpası. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, smart tipli sayğacın nömrəsi və yaxud abonent kodu tələb olunur. Kartın dəyəri 5 manatdır;
2) Artıq qeydiyyatda olan və yerli Qaz İstismar Sahəsində təsdiq olunmuş məcburi köçkün abonentlərinin limitlərinin verilməsi. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, eləcə də smart kart tələb olunur. Xidmət üçün heç bir rüsum tələb olunmur;
3) Saldoların çap olunması və borc haqqında məlumatın verilməsi. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, eləcə də smart kart tələb olunur. Xidmət üçün heç bir rüsum tələb olunmur;
4) Smart tipli sayğaclardan istifadə edən abonentlərin şəxsi məlumatlarında dəyişikliklərin edilməsi. Bu xidmət üçün bazada qeydiyyatda olan abonentin şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli və yaxud notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə əsasında çıxış edən vətəndaşın şəxsən özü tərəfindən təqdim edilən şəxsiyyət vəsiqəsinin əsli, smart kart, həmçinin mülkiyyəti təsdiq edən sənədlərin əsli (mülkiyyətin qeydiyyat vərəqəsi və yaxud alqı-satqı müqaviləsi) tələb olunur. Xidmət üçün heç bir rüsum tələb olunmur;
5) Smart tipli sayğacların istismarı ilə bağlı məlumatın verilməsi. Bu xidmət üçün sənəd və rüsum tələb olunmur.