Azərbaycan istehlakçıların böyük əksəriyyəti hüquqlarını bilmirlər
Ekspertin fikrincə, kommunal xidmətlərin bir sıra problemlərinin həlli üçün müəyyən tədbirlər görülməlidir
Hazırda istehlakçıların maariflənməsi və onların hüquqları ilə
tanış olmaları məsələsi ən aktual problemdir. Bu barədə "Kommunal
sektorda istehlakçıların hüquqlarının qorunmasına yardım
göstərilməsi" layihəsinin həyata keçirilməsinə həsr olunan "dəyirmi
masada" "Konstitusiya" Araşdırmaları Fondunun eksperti Ələkbər
Ağasıyev bəyan edib.
Ə.Ağasıyev deyib: "Layihənin həyata keçirilməsi onu göstərdi ki, bu istiqamətdə fəaliyyətin daha da genişləndirilməsinə ehtiyac var. "Qaynar xətt" xidmətinə müraciətlərin 40 %-dən çoxu sayğacların quraşdırılmasının pulsuz olub-olmaması, abunəçi kodunun alınması qaydası, ödənişin necə və hansı qaydada həyata keçirilməsi haqqında olub. Bu öz növbəsində, bir daha göstərir ki, istehlakçıların böyük əksəriyyəti öz hüquqlarını bilmirlər". Ələkbər Ağasıyev "Bakıelektrikşəbəkə"nin işini qənaətbəxş qiymətləndirib. Ekspertin fikrincə, kommunal xidmətlərin bir sıra problemlərinin həlli üçün müəyyən tədbirlər görülməlidir.
Ə.Ağasıyev deyib: "Layihənin həyata keçirilməsi onu göstərdi ki, bu istiqamətdə fəaliyyətin daha da genişləndirilməsinə ehtiyac var. "Qaynar xətt" xidmətinə müraciətlərin 40 %-dən çoxu sayğacların quraşdırılmasının pulsuz olub-olmaması, abunəçi kodunun alınması qaydası, ödənişin necə və hansı qaydada həyata keçirilməsi haqqında olub. Bu öz növbəsində, bir daha göstərir ki, istehlakçıların böyük əksəriyyəti öz hüquqlarını bilmirlər". Ələkbər Ağasıyev "Bakıelektrikşəbəkə"nin işini qənaətbəxş qiymətləndirib. Ekspertin fikrincə, kommunal xidmətlərin bir sıra problemlərinin həlli üçün müəyyən tədbirlər görülməlidir.