TQDK Təhsil Nazirliyinə cavab verdi
20 Fevral 2013 15:16 (UTC+04:00)
Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (TQDK) Təhsil Nazirliyinin
"TQDK-nın dərsliklərlə bağlı keçirdiyi monitorinqin yekun
rəyi və bu rəy əsasında ekspert şurasının qərarı subyektiv fikirlər
əsasında hazırlanıb və onların heç bir elmi-metodoloji əsası
yoxdur" bəyanatına cavab verib. TQDK-nın mətbuat xidmətinin rəhbəri
Elnur Nağızadə Movqe.az-a bildirib ki, ötən ilin aprel ayından
etibarən təmsil etdiyi quruma dərsliklərin monitorinqinin və
qiymətləndirilməsinin aparılması üçün səlahiyyət verilib: "Artıq
neçə aydır ki, bununla bağlı işlər aparılır. Bu müzakirələrdə
yüzlərlə ölkədə fəaliyyət göstərən müəllim və ekspertlər iştirak
ediblər. Onlar birbaşa Komissyada aparılan və Komissiyanın regional
bölmələrində video bağlantı ilə bu müzakirələrə qoşularaq öz fikir
və irad, təkliflərini Komissiyanmın saytına və xüsusi yaradılmış
elektron ünvana göndəribdilər. Bütövlükdə bu ümumi işin nəticəsində
ortaya çıxmış rəydir. Və həmin rəy Komissiyanın saytına da
yerləşdirilib. 1-ci sinif üzrə artıq dərsliklərin monitorinqi
görüdüyünüz kimi tam yekunlaşıb. Orada elə dərsliklər var ki,
ciddi neqativ hallar yoxdur, yaxudda elə dərsliklər var ki,
orada aşkarlanmış nöqsanlarla dərslik müəllifləri razılaşıb. Amma
söhbət azərbaycan dili və riyaziyyat dərsliklərindən gedir. Bu
dərsliklərlə bağlı iradı qəbul etmirlər. Bu onların öz fikridir.
Biz monitorinqin nəticələrini tam şəkildə hazırlayıb elan etmişik.
Onların bəzi ekspetləri öz fikirlərini bildiriblər. Biz
o rəyi Təhsil Nazirliyinə göndərmişik ki, onlar bu rəylərdən nəticə
çıxarıb dərsliklərin növbəti çapında nəzərə alsınlar".
Xatırladaq ki, Təhsil Nazirliyi ümumtəhsil məktəblərinin 1-ci
sinifləri üçün 2012-ci ildə çapdan buraxılmış "Riyaziyyat" dərslik
komplektinə dair TQDK-nın monitorinqinin nəticələrinə münasibətində
razı olmadıqlarını bəyan etmişdilər. TN-dən deyilib ki,
ümumiyyətlə, rəy sovet dərslikləri ənənələrinə istinadən
hazırlanıb: "Rəydə irəli sürülmüş əsassız iradlar kurikulumun
tələblərinin və onun tətbiqi ilə bağlı tədris metodikasının
düzgün qiymətləndirilməməsindən irəli gəlir. Bu səbəbdən də
yekun rəydə dünyanın qabaqcıl ölkələrinin təcrübəsi əsasında
dərsliyə gətirilmiş yeniliklər ya bütünlüklə inkar edilir, ya da
səhv hesab edilir. Məsələn, sadə həndəsi anlayışların, fəza
təsəvvürlərinin formalaşdırılmasına yanaşma üsulu hazırda dünyada
qəbul edilən mütərəqqi metodlardan sayıldığı halda, rəydə nöqsan
kimi göstərilib. Eləcə də, məlumatı toplama və təqdimetmə üçün
istifadə edilən formalar Avropa ölkələrinin, ABŞ-ın dərsliklərində
ən çox rast gəlinən təqdimat formaları olduğu halda, bu formalar
rəyi hazırlayanlar tərəfindən qəbul edilmir. Başqa bir iradda isə
müasir dünya dərsliklərində geniş istifadə edilən və şagirdlərin
sayma, müqayisə, hesablama bacarıqlarını formalaşdırmaq üçün tətbiq
edilən vasitə - ədəd oxu qəbul edilmir. Qeyd edək ki, yekun
rəydə 20 standartın reallaşdırılmaması ilə bağlı fikrin heç bir
əsası yoxdur. Belə ki:- 7 standartın reallaşdırılması ilə bağlı
irəli sürülən iradlar kurikulumun tələblərinin başa düşülməməsi ilə
bağlıdır (1.1.2, 1.1,6, 1.1.8, 1.3.5, 3.2.3, 5.1.1, 5.1.2).
TQDK-nın rəyinə dair hazırladığımız cavab mətnində qeyd olunan
standartların reallaşdırılmasını əhatə edən tapşırıqların
dərslikdəki səhifələri və nömrələri qeyd edilib.
-13 standartın reallaşdırılması ilə bağlı iradlar isə yeni metodik
yanaşmaların düzgün qiymətləndirilməməsindən və ənənəvi metodika
ilə əvəz edilməsi tələbindən irəli gəlir (1.3.3., 3.2.1., 4.1.1.,
4.2.4, 4.1.2, 4.2.1., 4.2.2., 4.2.3, 4.1.3, 4.2.5,
4.1.4.,4.2.5, 4.2.6).
-1 standartın reallaşdırılması ilə bağlı iradı qismən qəbul
edirik. (3.2.1. standartı üzrə müəyyən tipli tapşırıqlar yalnız
Müəllim üçün metodik vəsaitdə verilmişdir.)
"Şagirdlərin yaş və fizioloji xüsusiyyətləri və elmi-pedaqoji
baxımından" başlığı ilə verilmış iradlar isə "antipedaqoji",
"elmi-pedaqoji cəhətdən səhv", "şagirdlərin yaş və fizioloji
xüsusiyyətlərinə uyğun deyil" kimi qərəzli ifadələrdən istifadə
olunmaqla tərtib edilib və heç bir arqumentə əsaslanmayan
fikirlərdən ibarətdir. Bu bölmədə irəli sürülən iradlardan
bəzilərini nəzərə almaq olar ki, onlar əsasən dil, üslub və xırda
çap xətalarını əhatə edir.
Bütövlükdə isə subyektiv fikirlərlə 18 səhifəyə çatdırılmış
"iradlar toplusundan" cəmi 16 irad qismən və ya bütünlüklə
qəbulediləndir ki, bunlar da əsasən dil-üslub və çap xətaları ilə
bağlıdır".