Orta məktəb şagirdləri üçün "Ana dili" dərsliklərinin
yazılması prosesinə dilin inkişafı ilə məşğul olan mütəxəssislərin
müdaxilə etməsinə ehtiyac duyulur. Bunu Trend-ə müsahibəsində
Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının (TQDK) sədri Məleykə
Abbaszadə deyib.
Komissiya sədri bildirib ki, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasında
"Azərbaycan dilinin qloballaşma şəraitində zamanın tələblərinə
uyğun istifadəsinə və ölkədə dilçiliyin inkişafına dair Dövlət
Proqramı"nın icrası ilə əlaqədar Kamal Abdullanın rəhbərliyi ilə
yaradılmış işçi qrup da bu sahəyə müdaxilə etmək fikrindədir. Bunu
çox yaxşı hal sayan M.Abbaszadənin sözlərinə görə, bu məsələ ilə
bağlı Yazıçılar Birliyinin üzvlərinin də fikirləri çox
dəyərlidir:
"Ana dili" dərsliyini uşaqlara o səviyyədə təqdim etməliyik ki,
onlar ana dilində yazmağı, öz fikirlərini izah etməyi bacarsınlar,
ana dilini bilsinlər. Bu, çox mühüm məsələdir. Mütəxəssislərin bu
məsələyə müdaxilə etməsinə ehtiyac duyulur. Təkcə o mütəxəssislər
yox ki, onlar orta məktəbdə dərs deyirlər. O mütəxəssislərin
müdaxiləsinə ehtiyac var ki, onlar dilin inkişafı ilə məşğul
olurlar. Dilin inkişafı prosesində yazıçılar da iştirak edirlər.
Yazıçılar Birliyinin üzvlərinin də fikirləri bizim üçün çox
dəyərlidir. Ancaq "Ana dili"nin məktəbdə necə tədris olunması, onun
metodikası və s. barədə müəllimlər öz sözlərini deməlidirlər".
Ana dili ilə yanaşı, riyaziyyatın da bütün ölkələrdə təhsil
sisteminin bünövrəsini təşkil etdiyini deyən M.Abbaszadə bildirib
ki, Azərbaycan hansısa beynəlxalq qiymətləndirmə prosedurlarında
digər fənlərlə müqayisədə riyaziyyata görə orta səviyyələrdə yer
tuta bilir:
"O biri sahələrdə nəticələr o qədər də yaxşı deyil. Riyaziyyat
sahəsində bizim çox gözəl elmi məktəblərimiz, riyaziyyatçılarımız
var. Riyaziyyat da dəyişir, riyaziyyatın da orta məktəblərdə tədris
prosesi dəyişir. Biz riyaziyyat sahəsində yaxşı nəticələr əldə edən
ölkələrin təcrübəsindən istifadə edə bilərik. Mən demirəm ki,
dərsliklərimizi həmin ölkələrin dərsliklərinə uyğunlaşdırmalıyıq,
yaxud kiminsə dərsliyini götürüb istifadə etməliyik. Bu iki yoldan
o zaman istifadə edilər ki, yerli müəlliflər normal səviyyədə
dərslik təqdim edə bilməsinlər".
M.Abbaszadə onu da bildirib ki, əgər dərslikdə riyazi səhv varsa,
orta məktəbdə ondan istifadə etmək düzgün deyil.
Qeyd edək ki, TQDK I siniflər üzrə "Ana dili" və "Riyaziyyat", II siniflər üzrə "Azərbaycan dili", "Riyaziyyat", "Həyat bilgisi" və "İngilis dili", III və IV siniflərin hər birində "Azərbaycan dili", "Riyaziyyat" və "Həyat bilgisi" dərslikləri, V siniflərin "Azərbaycan dili", "Riyaziyyat", "İngilis dili" dərsliyi, "Həyat bilgisi" adlı iki variativ dərsliyi, "Ədəbiyyat" dərsliyinin iki variativ nəşrindən birinin orta məktəblərdə istifadəsini məqsədəuyğun saymayıb.