"Candy Crush" asılılıq yaradır
8 İyun 2014 14:00 (UTC+04:00)
Candy Crush Saga və Angry Birds kimi mobil oyunlar, bir
müddət sonra bəyənməsəniz belə oynamağa davam etməyini təmin
edir.Dr. Simon Moore, bu asılılığın səbəbini bilir.Psixoloq
Dr. Simon Moore ilə developers oyunlarında istifadə asılılıq
edən gizli elementlərdən danışdı. Nəticə isə çox çaşdırıcı
idi. Developers asılılıq sirri, doğru rəng kombinasiyalarını
istifadə edərək, sadə gameplay mexaniklərinə sahib aşağı qrafikli
oyunlar yaratmaqdır.
Asılılıq edəcək bir mobil oyun inkişaf etdirmənin ən
böyük sirri, mobil oyunçunun telefonu ilə nələr etdiyini
anlamaqdır. Ağıllı telefon və tablet istifadəçiləri, qurğuları
çox-çox şeyi eyni anda reallaşdırır. Buna görə developers, oyunçulara etdikləri şeyə ara
verib oyun oynama və istədikləri zaman yenidən digər şeylərlə
maraqlanma azadlığını təqdim edən oyunlar yaratmaları lazımdır.
Moore ayrıca, developers çox həyəcan verici və
sürprizlərlə dolu oyunlar yaratmamaları, bunun yerinə oyunçunu
davamlı, aralarında çox az fərq olan bir-birinə bənzər vəzifələrə
istiqamətləndirmə lazım olduğunu ifadə
edir. Flappy Bird və Pet Rescue Saga oynayanların biləcəyi
kimi, bu oyunlarda oyunçunun qarşısına heç bir sürpriz
çıxmır; oynayış davamlı tək düzə bir şəkildə davam
edir. Hər şey,
yarı şüurlu tıklamalara əsaslanan ...
Dr. Moore, müvəffəqiyyətli mobil tətbiqlərin oyunçunu tez
qərar verməyə deyil, bunun yerinə uzun nəfəsli strateji qərarlara
yönəltdiyini; digər tərəfdən bunun oyun içi satın almaları da
artırdığını ifadə edir.
'Qal və döyüş və ya qaç
vəgizlən' kimi anlıq qərarların həyəcan verici sistemlər olduğunu
söyləyən Moore, bunlarla birlikdə "Bu zirehi almaq üçün kifayət
qədər pulu necə qazanmaq?" kimi sualların da oyunçuya tətbiq edilməsi lazım
olduğunu ifadə edir və davam edir: "Skyrim və World of Tanks bunu
bir xeyli yaxşı bacarır."