Dəniz dalğalı olsa da, ötən gün Novxanı çimərliyində çimənlərin sayı kifayət qədər çox idi. Özünü dalğanın ixtiyarına buraxıb suyun üzərində hərəkətsiz qalan kim, suya baş vurub akrobatik hərəkətlərlə ətrafdakıların diqqətini özünə cəlb edən kim. Günəş şüasından rəngi qap-qara qaralan əndamlar,özünü quma basdırıb vanna qəbul edənlər...
Çimərliyə gələnləri də elə ilk öncə bu mənzərələr qarşılayırdı. Dincəlməyə gələnlər demək olar ki, tam sərbəst şəkildə yayın "keyfini" çıxarmaqla məşğul idilər. Amma bu çimərlikdə onların kefinə soğan doğrayacaq məqamlar da az deyildi. Çimərliyə dincəlmək yox, məhz bu cür obyektlərdə istirahətə əngəl törədən problemləri üzə çıxarmaq üçün gəldiyimizdən, müşahidə etdiyimiz çatışmazlıqları bir ucdan qeyd edirdik.
günlüklərin qamışı tökülüb
Dənizə gələnlərin əksəriyyəti suya baş vurandan sonra başını gündən qorumaq üçün gölgəlik axtarırdı. Amma bu çimərlikdə həsir günlüklər demək olar ki, barmaqla sayılacaq qədər az idi. Olanlarının da çoxunun qamışı tökülmüşdü. Ona görə də, gün vannası qəbul edənlər başlarını çətirlə örtmüşdülər. "Liman " çimərliyində həsir günlüklərin olmamasından burada dincələnlər də narazılıq edirdi. Qızı Tamella ilə çimərliyə gələn Şahnaz Əliyeva burada xidmətin səviyyəsindən o qədər də razı deyildi: "Bu çimərliyə giriş adambaşına bir manatdır. Amma bir qəpiklik xidmət göstərmirlər. Özünüz görürsünüz ki, günlük olmadığından, başımı çətirin altında gizlətmişəm. Qamış nəmənə şeydir ki, ondan bir günlük düzəltmirlər".
stol-stul qırıq-quruqdur
Ş.Əliyeva çimərlikdə süfrə açmaq üçün normal stol-stulun olmadığından da şikayətləndi: "Buraya düzdükləri stol-stulların hamısı qırıq-quruqdur. Birini də 10 manata verirlər. Ona görə də evdən özümüzlə kilim gətirmişik".
Yay girəndən çimərliyə tez-tez gəldiyini söyləyən həmsöhbətim Novxanıdakı girişi ucuz olan çimərliklərin hamısının bu gündə olduğunu bildirdi: "Burada təmizliyə də bir o qədər riayət edilmir. Bir də görürsən ki, qumun içərisindən şüşə butulka çıxır. Yaxudda ayağının altında qarpız qabığı qalır. Səbəbi isə stol olmadığından, hamının yerdə yeyib-içməsidir".
"bədənimin qumu tökülməmiş duşda su kəsildi"
Deyinə-deyinə çantasını çiyninə atıb çimərliyi tərk etməyə hazırlaşan qadını isə yuyunarkən suyun kəsilməsi əsəbləşdirmişdi. Zərinə Mustafayeva hər dəfə çimərliklərdə eyni problemlə üzləşdiyini bildirdi: "Duşda yuyunmağa 1 manat alırlar. Bədənimizin qumu tökülməmiş su kəsilir".
Z.Mustafayeva buradakı çimərliklərin çoxunda dincələnlərin eyni problem yaşadığını söylədi.
süni qiymət artımı
Çimərlikdə dincələnlərin çox az qisminin restoranın xidmətindən istifadə etməsi də diqqətimizdən yayınmadı. Kətillərin üstündə çay içə-içə dincələn bir-iki adam vardı. Yerdə qalanların çoxu özü ilə gətirdiyi boxçasından yeyib-içirdi. Səbəbini isə çimərliyə gələnlər qiymətin bahalığı ilə izah edirdilər. Ailəsi ilə birgə dincələn Teymur Sadıqov bir dəfə də olsun restorandan yemək-içmək sifariş etmədiyini söylədi: "Qiymətləri elə qoyublar ki, gərək dənizə hər dəfə gələndə 30-40 manat xərcləyəsən. Bir çaynik çayın qiyməti 5 manatdır. Sərinləşdirici içkini 3 manata satırlar. İki şiş kabab, salat, şirə içsən gərək cibindəki pulu qəpiyinədək burada qoyub gedəsən. Ona görə də, yemək-içməyimizi evdən gətiririk".
Çimərliklərdə qiymətlərin süni şəkildə şişirdilməsindən, demək olar ki, hamı narazı idi. Ramiz Məmiyev deyir ki, adi bir litrlik qazlı su şəhərdə 30 qəpik olduğu halda burada bir manata satırlar.Digər narazı edici məqam isə restoranlarda menyuda qiymətlərin göstərilməməsidir. Müştərilər dənizkənarı obyektlərdə ofisantların hərəyə bir qiymət "oxuduğunu" deyirlər.
antisanitariya baş alıb gedir
Çimərliklərdə süni qiymət artımı ilə yanaşı natəmizlik və inmsızlıq da restoranların müştərilərinin sayını azaldır. Dənizin ləpədöyən sahili demək olar ki, qarğıdalı, qarpız, yemiş qabıqları ilə dolu idi. Polimer butulkaların əlindən isə tərpənmək mümkün deyildi.Elə bir belə faktın şahidi biz olduq. Sifariş verdiymiz çayın yanında gətirilən mürəbbənin içərisində çabalayan milçək gözümüzün qarşısında can verdi. Restoranda həmsöhbət oldğumuz Xəlil Babayev deyir ki, belə mənzərələrlə müştərilər tez-tez qarşılaşır: "Bu restoranların hər birinin mətbəxinin tavanına milçəyi öldürmək üçün yapışqan lent asırlar. Oradan da milçək çayın, mürəbbənin, yeməyin içərisinə düşür. Ofisantlar özləri deyirlər ki, nə qədər qorusalar da, göydən tökülən milçəyi yeməyin, çayın içərisinə düşməkdən qorumaq mümkün deyil".
X.Babayev bu obyektlərdə yeməklərin bişirilməsində istifadə edilən ətin keyfiyyətində də problem olduğunu söylədi. Onun sözlərinə görə, ən keyfiyyətsiz ətlər çimərliklərdəki restoranlarda istifadə olunur: "Mənim eşitdiyimə görə, ölmüş, xəstə heyvanların ətini çimərliklərə gətirib 1 kiloqramını 1 manatdan satırlar. Ona görə də burada çox az adam çörək yeyir. Dənizkənarı obyektlərin əsas müştəriləri kənardan gələnlər olur".
Həmsöhbətim bu obyektlərin baytar həkimi nəzarətindən kənar qaldığını da söylədi: "Çimərliklərə baytar həkimlər ancaq axşama gəlirlər. Ətin baytarlıq şəhadətnaməsini tələb edəndə də beş-on manat verib yola salırlar. Bəzən isə həftələrlə bu çimərliklərə baytar həkiminin ayağı dəymir".
2 manatlıq şirə 4 manata
Girişi ucuz olan çimərliklərlə müqayisədə, adambaşına 3 manat alan dənizkənarı istirahət obyektlərində vəziyyət bir qədər yaxşıdır. Məsələn, "Delfin" istirahət mərkəzində stolun-stulun vəziyyəti, xidmətin səviyyəsi normaldır. Amma burada dincəlmək də hər kişinin işi deyil. Çünki qiymətlər şəhərdəkindən fantastik dərəcədə fərqlənir. Burada bir litrlik təbii şirə 4 manata satılır. Halbuki, şəhərdə həmin şirəni 2 manata da almaq mümkündür. Müştərilərlə söhbət zamanı öyrəndik ki, bu çimərlikdə yüngülvari qəlyanaltı ən azı 50 manat xərc tələb edir. Mürəbbəli çay dəstgahı isə 15-20 manata başa gəlir. Amma əvəzində avtomobilin saxlanması üçün yer, kətil pulsuzdur".
Novxanı çimərliyində icarəyə götürülən obyektlərin demək olar ki, hər birində qiymət və göstərilən xidmət fərqlidir. Burada dincəlməyə gələnlərə yeganə fərq qoymayan duzlu dəniz suyu və göz qamaşdıran günəşdir.