Mətbuat xərclərini və digər qaynaqları izləyən quruluşlara görə, kampaniya strategiyası çərçivəsində Obamanın reklam xərclərinin beşdə biri, Respublikaçı Partiyanın namizədi Mitt Romneyin ən çox əhəmiyyət verdiyi əyalətlərdən biri olan Ohioda edilib. Ölkə daxilindəki səs nisbəti yerinə əyalətlərdəki üstünlüyün başçısı təyin etdiyi seçki üçün, Obama Ohiodan sonra reklam kampaniyası çoxluğunu Floridaya verərkən, üçüncü sırada isə Vircinia əyaləti iştirak edib. Obamanın reklam strategiyasının dörddə üçü, Romneyin strategiyalarını tənqid etməyə söykənir. Romneyin televiziya reklamlarına etdiyi xərclər isə Obamanın xərclərinin dörddə birini təşkil edir. Obamanın nümayiş olunan son reklamında Romneyin vergi artımıyla əlaqədar siyasətləri tənqid olunub.