Vüqar Bayramov: "Hazırda 6,5 - 7 min manata satılan avtomobillər may ayından sonra 7-8 min manat arasında satılacaq"
Natiq Əkbərli: "Ola bilsin ki, "jiqulilər"in qiymətlərində müəyyən miqdarda artım olsun"
Xəbər verildiyi kimi, mayın 1-dən Azərbaycana ABC əyləc sistemi və təhlükəsizlik yastığı olmayan avtomobillərin Azərbaycana idxalı dayandırılacaq. Həmçinin eyni vaxtdan Bakı şəhərində Rusiya istehsalı olan avtomobillərlə taksi xidmətləri göstərməsinə qadağa qoyulacaq.
Nəqliyyat Nazirliyindən verilən məlumata görə, mayın 1-dən etibarən
Bakı şəhərində yalnız "London taksiləri" və digər ağ rəngli
avtomobillər taksi xidmətini göstərəcək. Göstərilən vaxtdan sonra
lisenziyası olmadan və Rusiya istehsalı olan avtomobillərlə taksi
fəaliyyəti ilə məşğul olan sürücülərə İnzibati Xətalar Məcəlləsinin
150.4 maddəsinə əsasən 100 manat məbləğində cərimə tətbiq ediləcək
və onların taksi fəaliyyəti ilə məşğul olmasına qadağa
qoyulacaq.
Burada əsas ziyan sözsüz ki, Rusiya istehsalı olan avtomobillərə
dəyəcək. Onsuz da, "Jiquli"lərin istehsalının dayandırılacağına
dair əvvəlcədən söz-söhbətlər gəzirdi. Çünki bu avtomobillər Avropa
standartlarına nəinki cavab vermir, hətta minimal kriteriyalardan
belə uzaqdır.
Onu da qeyd edək ki, "AvtoVAZ"ın avtomobilləri daha çox MDB
ölkələrinə ixrac olunur, Avropada bu avtomobillərin üzünə belə
baxan yoxdur.
Bu arada yayılan məlumatlara görə, mayın 1-dən qüvvəyə minəcək
qadağa ilə bağlı olaraq indidən ölkəyə böyük həcmdə "AvtoVAZ"
istehsalı olan avtomobillər gətirilir. Təkcə şirkətlər deyil,
vətəndaşlar fərdi qaydada Rusiyadan VAZ-2107 almağı
sürətləndiriblər.
Ekspertlər bunu həmin markalı avtomobilə olan tələbatın artması ilə
əlaqələndirirlər. Qeyd olunur ki, qadağadan sonra "Lada"ların
qiymətində artım ola bilər.
İqtisadçı ekspert Vüqar Bayramov hesab edir ki, Rusiya istehsalı
olan avtomobillərin idxalına qoyulan məhdudiyyətlər bu sahədə
çalışan şəxslərin maraqlarına heç cür cavab vermir: "Bu sahədə
çalışanlar külli miqdarda ziyana düşəcəklər. Hesab edirəm ki,
istehsalçı şirkət olan "AvtoVAZ"ın özü də bu qərardan əziyyət
çəkəcək. Çünki Azərbaycanda bu şirkətin potensial alıcıları
var".
Ekspert hesab edir ki, indidən müəyyən şirkətlərin, şəxslərin
ehtiyat olaraq satmaq üçün böyük miqdarda VAZ - 2107 markalı
avtomobilləri idxal etmələri ağlabatandır: "Hazırda 6,5 - 7 min
manata satılan avtomobillər may ayından sonra 7-8 min manat
arasında satılacaq. Bu iqtisadiyyatın qanunudur. Amma bütün
hallarda biz iki-üç ildən sonra ölkədə, xüsusilə də paytaxt Bakıda
VAZ - 2107-lərin sayının azalmasının şahidi olacağıq".
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Natiq Əkbərli hesab edir ki,
avtomobil satış mərkəzlərinin bu arada ölkəyə daha çox VAZ - 2107
gətirmələri qısa müddətə hesablanmış addımdır: "Bu heç nəyi
dəyişməyəcək. Qərar qüvvəyə minəndən sonra bu avtomobillərə maraq
azalacaq və tələbat aşağı düşəcək. Hətta təkliflərdə əvvəlki kimi
olmayacaq. Ola bilsin ki, "jiqulilər"in qiymətlərində müəyyən
miqdarda artım olsun, amma bu artım bir neçə ay davam edə bilər.
Yeni buraxılışlar olmayınca, bu avtomobillərə maraq azalacaq".
Ekspertin sözlərinə görə, avtomobil şirkətlərinin narahatlıqlarına
heç bir əsas yoxdur: "Rusiyanın "AvtoVAZ" şirkəti ABS əyləc sistemi
və təhlükəsizlik yastığı olan avtomobillərin istehsalına başlayıb.
Yəqin ki, bir müddətdən sonra həmin avtomobillərin Azərbaycana
ixrac olunmasına başlayacaq. Düşünürəm ki, indiki halda
VAZ-2107-lərin yalnız Bakı şəhərində istifadəsinə məhdudiyyət
qoyulmalı idi. Kənd rayonlarında belə avtomobillərin istifadəsi heç
bir təhlükə yaratmır. Onsuz da, kənd rayonlarında avtomobil sıxlığı
yoxdur".
R.XƏLİLOV