“sifarişlərin elektron qəbulu, emalı və nəzarət” sistemi (SİNS) istismara verildi
25 Dekabr 2012 17:52 (UTC+04:00)
Yeni sistem ölkə rəhbərliyinin Azərbaycan Respublikasında rabitə və
informasiya texnologiyalarının inkişafı üzrə 2010-2012-ci illər
üçün Dövlət Proqramı (Elektron Azərbaycan)", eləcə də informasiya
və kommunikasiya texnologiyalarının inkişafı ilə bağlı qəbul edilən
digər normativ hüquqi aktlar əsasında əhaliyə beynəlxalq
standartlara uyğun elektron xidmətlər göstərməsi barədə
tapşırığının regionlarda icrası kontekstində mühüm əhəmiyyət kəsb
edəcək.
"Aztelekom" İB-nin göstərdiyi xidmətlər üzrə əhalidən sifarişlərin
qəbulunun, sifarişlərin icrasına mərkəzləşdirilmiş qaydada
nəzarətin, sifarişlərin icrasının hər bir anında tam məlumatın
alınması və müraciətlərin səbəblərinin müəyyənləşdirilməsinin,
icranın tam başa çatdırılmasının, göstərilmiş xidmətlərin
haqlarının yığılmasının həlli zamanı müasir informasiya
texnologiyaları vasitələrindən istifadə etməklə həyata keçirilməsi
üçün vahid bir kompleksdə işləyən bir sistem
yaradılmışdır.
Vətəndaşlardan sifarişlərin qəbulu həm sabit telefon şəbəkəsi, həm
də mobil telefon şəbəkəsi vasitəsi ilə təşkil
olunur. Sabit telefon şəbəkəsi vasitəsi ilə hər hansı
xidmət haqda Respublikanın istənilən bölgəsindən sifariş verildikdə
sistem həmin sifarişi qəbul edərək mərkəzləşdirilmiş bazaya daxil
edir. Mobil telefon şəbəkəsindən sms (mesaj) vasitəsi
ilə sifariş verilməsi üçün vətəndaş mətnində nasaz telefon
nömrəsini, qeydini (irad və təklifini), adı və soyadını yazmaqla
əvvəlcədən müəyyən edilmiş prefiksə sms göndərir. Göndərilmiş sms
yaradılmış proqram təminatı vasitəsi ilə təhlil olunaraq avtomatik
olaraq sistemin mərkəzləşdirilmiş bazasına işlənir. (Hal-hazırda
mobil telefon şəbəkəsindən sms vasitəsi ilə sifarişlərin
göndərilməsinin istismara verilməsi işləri son mərhələdədir). Qəbul
edilmiş sifarişlər yaradılmış proqram təminatı vasitəsi ilə əvvələr
istifadə edilən "nəzarət vərəqəsi"nə uyğun olaraq təsdiqlənmiş
müvafiq formada bütün TKQ-lərdə müvafiq əməkdaşların kompüterində
(yalnız hər müəssisə üzrə özlərinə aid olanlar) monitora avtomatik
olaraq ONLİNE rejimdə ötürülür. Daxil olan sifarişçilərin
yoxlanması, icra üçün xətt və ya stansiya xidmətinlərindən
birinə ötürülməsi, nəzarətdə saxlanması və zədələnmə növünü
şifrələrlə qeyd etməklə tam icrasının təmin edilməsi proqram
təminatı vasitəsi ilə həyata keçirilir.
Yaradılmış proqram təminatı vasitəsi ilə
"abunəçi kartotekası" tam elektronlaşmışdır. Yaradılmış elektron
abunəçi kartotekaları abunəçiyə aid məlumatların və telefon
nömrələrinin texniki göstəricilərinin, həmçinin telefon
nömrələrində baş vermiş nasazlıqların tam uçotunun aparılması və
arxivləşdirilməsinin, statistik məlumatların alınmasının həyata
keçirilməsinə imkan verir.
Abunəçi siqnalizasiyasına çıxan nömrələrin yerli mütəxəssislərin
iştirakı və müdaxiləsi olmadan mərkəzdən müstəqil şəkildə
götürülməsi və sistemə daxil edilməsi həyata keçirilir.
SİNS vasitəsi ilə mərkəzdən hər bir TKQ-də abunəçi sifarişlərin,
həmçinin digər vətəndaşların Birliyin bütün xidmət sahələri üzrə
təklif və müraciətlərinin qəbul olunmasından tam icra olunmasına
qədər bütün prosses boyu bütün mərhələlərdə nəzarət, zəruri
təhlillərin həyata keçirilməsi və operativ müdaxiləyə imkan
yaranır.
"Aztelekom" İstehsalat Birliyi tərəfindən göstərilən xidmətlərin
haqqının elektron ödəniş sistemləri ilə yanaşı birliyin
"vahid kart" vasitəsi ilə ödənişinin aparılması üçün yaradılmış
proqram təminatının da yaxın günlərdə istifadəyə verilməsi
planlaşdırılır ki, bu da yaradılmış sistemi
tamamlayır.
Vətəndaşlar telefon çəkilişi, internetə qoşulma və s. üçün daha
Telekommunukasiya Qovşaqlarına getmədən, bir başa yeni sistemə
qoşulmaqla elektron xidmətdən istifadə edə, həmçinin təklif və
rəylərini sistem vasitəsi ilə çatdıra bilərlər.
Yeni sistemin ən vacib üstünlüyü istifadıçilərin rahatlığını təmin
etmək, vaxt itkisinin qarşısını almaq, bürokratik əngəllərə
birmənalı olaraq son qoymaq, xidmətlərin təşkilində tam şəffaflıq
mühiti yaratmaqdır. Eyni zamanda, yeni sistem "kağızsız
texnologiya"nın tətbiqi sayəsində rabitə müəssisələrində
çalışanların da işlərinin nəzərə çarpacaq ölçüdə
yüngülləşdirəcək.