Mebel üçün ildə 35 dollar xərcləyirik
8 Yanvar 2013 10:54 (UTC+04:00)
Azərbaycanda əhalinin sosial güzəranının yaxşılaşması, maddi
gəlirlərinin artması vətəndaşların məişət zövqlərinin dəyişməsinə,
müsbət mənada formalaşmasına təsirsiz ötüşmür. Zövqlərin
yüksəlməsi, tələbatın artması öz növbəsində bazara yeni-yeni,
bir-birindən fərqli məhsulların çıxmasına səbəb olub.
Xüsusilə, brend məhsulların Azərbaycana yol açması daha çox diqqət
çəkir. Bu mənada məşhur mebel firmalarının adlarını çəkmək olar.
"Bellora", "Zeko", "Madeyra", kimi dünyaca məşhur mebel
şirkətlərinin Azərbaycanda nümayəndəlikləri mövcuddur. Rumıniya,
İtaliya, Türkiyə kimi ölkələrin Azərbaycanda mebel firmaları
fəaliyyət göstərir. İdxal olunan mebellərin qiymətləri yerili
mebellərin qiymətlərindən bir neçə dəfə baha olmasına baxmayaraq,
onların da alıcıları az deyil. Xarici brendlərə üstünlük verən və
bununla da öyünən alıcıları bir sıra hallarda keyfiyyət, məhsulun
maddi dəyəri o qədər də maraqlandırmır. Məsələn, əgər mebel
İtaliya, Finlandiya və ya Rumıniya istehsalıdırsa, deməli,
keyfiyyətli, yüksək zövqlüdür, fikiri çoxları üçün hakim
kəsilib.
Mütəxəssislər isə fərqli düşünürlər. Qeyd olunur ki, son illər
Azərbaycanda da beynəlxalq standartlara cavab verən, keyfiyyətli,
zövqlü mebellər istehsal olunur. Üstəlik bu məhsulların qiymətləri
xaricdən gətirilən mebellərin qiymətlərindən bir neçə dəfə ucuzdur.
Ekspertlər hesab edir ki, xaricdən gətirilən mebellərin
qiymətlərinin baha olmasının başlıca səbəbi idxal zamanı tutulan
gömrük rüsumları, nəqliyyat xərclərinin tətbiq olunmasıdır. Bundan
başqa yerli mebel fabriklərində mövcud avadanlaqların böyük
əksəriyyəti elə xarici ölkələrdən gətirilib. Mebel üçün xammallar
Braziliya, Almaniya, Avstraliya, Kanada və digər ölkələrdən
gətirilir.
Mebel sənayesi sahəsində xarici təcrübədən, avadanlıqlardan,
materiallardan istifadə edən ustalar, dizaynerlər bacarıqlarına
görə, heç də onlardan geri qalmırlar. Əgər belədirsə, nədən yerli
istehsal olan mebellərə tələbat o qədər də yüksək deyil? Nə üçün
maliyyə durumları nisbətən yüksək olan vətəndaşlar mebel almaq
istəyərkən xarici brendlərə üstünlük verirlər?
İqtisadçı ekspert İlham Hüseynlinin sözlərinə görə, Dövlət
Statistika Komitəsinin məlumatına əsasən, Azərbaycanda adambaşına
düşən mebel xərcləri 35 dollar civarındadır: "Bu, xarici
ölkələrdəki göstəricidən 8-10 dəfə aşağıdır. Məsələn, mebelə ən çox
pul sərf edən alman ildə 250 dollar xərcləyir. Avropa ölkələrində
mebelləri tez-tez dəyişmək ənənəsi artıq formalaşıb. Bizdə isə bu
yoxdur. Anamın cehiz olaraq gətirdiyi taxt, dolab hələ də qalır.
Onları atmaq, kiməsə baxışlamaq heç fikrimin ucundan belə keçmir.
Ümumiyyətlə, bizdə köhnə ilə vidalaşa bilməmək kompleksi var.
Mebellərə münasibət də bu cürdür".
Ekspert hesab edir ki, Azərbaycanda xarici markalı mebel
firmalarının sayı kifayət qədər olsa da, əhalinin böyük əksəriyyəti
həmin firmaların məhsullarını almaq gücündə deyil: "Həmin firmalar
bəlli çevrə üçün fəaliyyət göstərir. 75-80 faiz yerli məhsulları
alır. Mebel istehsal edən yerli firmaların məhsullarının keyfiyyəti
də müxtəlifdir. Düzdür, yeni mebel standartları tətbiq olunub. Amma
bizdə hələ də ev şəraitində mebellər istehsal olunub bazara
çıxarılır. Yerli mebel istehsalını genişləndirmək üçün İqtisadi
İnkişaf Nazirliyi yanında Sahibkarlığa Kömək Milli Fondu bu sahəyə
kifayət qədər investisiya yatırıb və yeni fabriklər açılıb.
Amma hələ ki, xarici rəqabətə davam gətirə biləcək mebellərimiz
yoxdur. Türkiyədə bazarın durumunu öyrənmək üçün yolu mebel
mağazalarından salmaq lazım gəlir. Azərbaycanda isə hələ ki,
mebellərin qiymətləri sabit olaraq qalir. Xüsusilə, klassik üslubda
hazırlanan mebellərin qiymətləri dəyişmir. Çünki istehsal sabitdir.
Düşünürəm ki, Azərbaycanda mebellərə olan tələbat o qədər də yüksək
deyil. Düzdür, evin bəzəyinin, yaraşığının əsasını mebellər təşkil
edir. Amma biz onları yeniləmirik. Həmçinin mebel bazarı toy
mövsümü olandan-olana canlanır. Bizdə elə bir fikir formalaşıb ki,
mebeli yalnız qız ərə verəndə və ya yeni evə köçəndə almaq
lazımdır".