Gediş haqqının artırılması təklifinin əsas səbəbi üzə çıxdı
Şəhərdaxili sərnişindaşımada tariflərin artırılması yeni nömrələmə sisteminə keçidlə əlaqələndirilib
Artıq bir neçə gündür ki, şəhərdaxili sərnişindaşımada qiymət
artımı ilə bağlı narahatlıq davam edir. Şəhərdaxili
sərnişindaşımada gediş haqlarının artırılması ilə bağlı Tarif
(Qiymət) Şurasına müraciət edən Nəqliyyat Nazirliyinin bu təklifinə
müsbət cavab verilməyib. Buna baxmayaraq, hələ də əhali arasında
ictimai nəqliyyatda gediş haqqının artacağı ilə bağlı narahatlıqlar
qalmaqdadır. Bəs görəsən şəhərdaxili sərnişindaşımada gediş
haqqının artacağı ehtimalları varmı? Nəqliyyat nazirinin müavini
Musa Pənahov jurnalistlərə açıqlamasında deyib ki, sərnişindaşıma
şirkətlərinin nazirliyə müraciət edərək qiymətlərin artırılmasını
istədiklərini bildirib: "Onlar bunu hazırki tariflərin xərclərini
ödəmədiyi ilə əsaslandırırlar. Xidmətin səviyyəsini daha da
artırmaq üçün gediş haqqını artırmaq lazımdır".
İqtisadi İnkişaf Nazirliyindən isə Nəqliyyat Nazirliyinin qiymət artımı ilə bağlı təklifini belə əsaslandırdığını söylədilər: "Şəhərdaxili sərnişindaşımada tariflərin artırılması yeni nömrələmə sisteminə keçidlə əlaqələndirilib. Yeni nömrələmə sisteminin tətbiqi ilə paytaxtda marşurutların əksəriyyəti ixtisar olunub. Nəticədə fəaliyyətdə olan xətlərin məsafəsi artırılıb. Bunun isə xərclərə təsir etdiyi əsas gətirilərək gediş haqqının artırılması təklif olunub. Amma bildiyiniz kimi, Tarif Şurası qiymətləri olduğu kimi saxlayıb".
İqtisadçı Vüqar Bayramov isə deyir ki, bir sıra marşurutları ixtisarı sərnişindaşıma xidməti göstərən sahibkarların yox, sərnişinlərin xərclərini artırıb: " Şəhərdaxili sərnişindaşımada xərclərin strukturunda heç bir dəyişiklik baş verməyib. Yanacağın qiyməti də sabit qalıb. Əksinə xətlərin ixtisarı sərnişinlərin xərclərini artırıb. Əvvəl bir avtobusla mənzil başına çatan sərnişin, xətlərin ixtisarından sonra məcbur olub ki, iki-üç avtobus dəyişsin. İndi əmək qabiliyyətli sərnişinlərin şəhərdaxili sərnişindaşıma üçün xərclədiyi vəsait daha çoxdur. Bu əmək qabiliyyətli şəxsə bir ay üçün 25 manat təşkil edir. Bu isə kifayət qədər böyük məbləğdir. Nəqliyyat Nazirliyinin sahibkarların adından qiymət artımı üçün etdiyi müraciət əsassızdır".
İqtisadi İnkişaf Nazirliyindən isə Nəqliyyat Nazirliyinin qiymət artımı ilə bağlı təklifini belə əsaslandırdığını söylədilər: "Şəhərdaxili sərnişindaşımada tariflərin artırılması yeni nömrələmə sisteminə keçidlə əlaqələndirilib. Yeni nömrələmə sisteminin tətbiqi ilə paytaxtda marşurutların əksəriyyəti ixtisar olunub. Nəticədə fəaliyyətdə olan xətlərin məsafəsi artırılıb. Bunun isə xərclərə təsir etdiyi əsas gətirilərək gediş haqqının artırılması təklif olunub. Amma bildiyiniz kimi, Tarif Şurası qiymətləri olduğu kimi saxlayıb".
İqtisadçı Vüqar Bayramov isə deyir ki, bir sıra marşurutları ixtisarı sərnişindaşıma xidməti göstərən sahibkarların yox, sərnişinlərin xərclərini artırıb: " Şəhərdaxili sərnişindaşımada xərclərin strukturunda heç bir dəyişiklik baş verməyib. Yanacağın qiyməti də sabit qalıb. Əksinə xətlərin ixtisarı sərnişinlərin xərclərini artırıb. Əvvəl bir avtobusla mənzil başına çatan sərnişin, xətlərin ixtisarından sonra məcbur olub ki, iki-üç avtobus dəyişsin. İndi əmək qabiliyyətli sərnişinlərin şəhərdaxili sərnişindaşıma üçün xərclədiyi vəsait daha çoxdur. Bu əmək qabiliyyətli şəxsə bir ay üçün 25 manat təşkil edir. Bu isə kifayət qədər böyük məbləğdir. Nəqliyyat Nazirliyinin sahibkarların adından qiymət artımı üçün etdiyi müraciət əsassızdır".